PROSIMY NIE ZAPISYWAĆ KODU PIN NA KARCIE PALIWOWEJ
1. Wydawanie paliwa / towarów / usług w Punktach obsługi:
- prosimy o udostępnienie / przekazanie karty kasjerowi / pracownikowi punktu obsługi;
- prosimy poinformować kasjera / pracownika punktu obsługi, jaką ilość paliwa / towaru chcą Państwo nabyć;
- kasjer / pracownik punktu obsługi na terminalu sprawdzi informację o aktualnym stanie karty;
- w celu dokonania transakcji kasjer / pracownik stacji poprosi o wprowadzenie kodu PIN na PIN-padzie. Jeżeli nie będzie technicznej możliwości wprowadzenia przez posiadacza karty kodu PIN na PIN-padzie, prosimy o dyskretne podanie kodu PIN kasjerowi / pracownikowi stacji, który sam wprowadzi kod PIN na PIN-padzie;
- jeżeli nie ma przeciwwskazań do nabycia paliwa / towaru, kasjer / pracownik punktu obsługi rozpocznie wydawanie paliwa / towaru;
- po wydaniu paliwa / towaru kasjer / pracownik punktu obsługi zwróci posiadaczowi kartę oraz wyda rachunek z terminala, który potwierdzi przeprowadzoną operację;
PO OTRZYMANIU KARTY PROSIMY SPRAWDZIĆ, CZY KASJER / PRACOWNIK PUNKTU OBSŁUGI ZWRÓCIŁ WŁAŚCIWĄ KARTĘ
2. Rachunek z terminalu zawiera następujące informacje:
ИНН 7700000000
------------------------ 0000019959 01/01/08 14:01:44 POS No 00004 Карта No 0400000001 Филиал No 00001 Фирма No 00039 Аи-95 ------------ (ДЕБ.) 1: - 10.00 ==================== Итого Л 10.00 Цена за ЛИТ 20.10 Сумма в РУБ 201.00 В т.ч. НДС РУБ 30.66 ==================== -- Остаток в кошельке -- + 2000,00 /+ 0,00 Ост. м/лим РУБ 160.00 Макс. м/лим РУБ 300.00 ------------------------ Оператор No 0400000106 |
NIP Punktu obsługi
Numer rachunku Data, godzina Numer Punktu obsługi Numer Karty Numer filii wydającej Kartę Numer firmy posiadacza Karty Nazwa paliwa / towaru Ilość zakupionych litrów / jednostek
Cena detaliczna za litr / jednostkę Wartość paliwa / towaru w rublach Wartość VAT
Pozostałość środków do wykorzystania Pozostałość limitu dobowego / miesięcznego Limit dobowy / miesięczny
Indywidualny numer kasjera / pracownika Punktu obsługi |
3. Terminal może nie odczytać danych z karty w następujących sytuacjach:
Niewłaściwy kod PIN- kod PIN jest nieprawidłowy. Należy ponownie wprowadzić poprawny kod PIN. Liczba prób jest ograniczona. Po trzech nieprawidłowych wprowadzeniach kodu, karta będzie zablokowana.
Usługa niedostępna – wybrano paliwo / towar niezaprogramowany na karcie.
Mało środków na karcie – zbyt mała ilość środków pieniężnych do wykorzystania,
Dobowy limit wyczerpany - wykorzystano dobowy limit na daną usługę.
Miesięczny limit wyczerpany - wykorzystano miesięczny limit na daną usługę.
Karta jest zablokowana – nie można wydawać paliwa / towarów. Należy skontaktować się z biurem Dostawcy.
KARTA na czarnej liście – kasjer / pracownik punktu obsługi odmawia wydania paliwa / towarów.
Karta straciła ważność - data ważności karty - 6 miesięcy od daty ostatniej operacji. Okres ten ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejnych 6 miesięcy po dokonaniu każdej operacji.
4. Warunki użytkowania i przechowywania kart :
Temperatura - 0 - plus 50 stopni Celsjusza
Zakazane jest wyginanie karty na więcej niż 30 stopni w obie strony
Należy unikać zanieczyszczania mikroprocesorów znajdujących się na karcie oraz dopuszczenie wpływu na nią substancji ciekłych typu: kwasy, rozpuszczalniki, itp.
Niedozwolone jest nanoszenie uderzeń na mikroprocesory oraz próby dokonania innych mechanicznych uszkodzeń .
5. Dodatkowe instrukcje:
Jeżeli nie można przeprowadzić operacji przy pomocy karty z jakiegokolwiek powodu (zniszczenia sprzętu, nieprawidłowego funkcjonowania karty, itp.), należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie z Dostawcą.